آپدیت v5 بازی GTA V توسط ۳DM منتشر شد. دو روز پیش آپدیت ۴ بازی عرضه شد ، ولی بازهم خیلی از برخی مشکل بیرون پردین از بازی و باگ هایی داشتند و همین امر موجب شد تا ۳DM امروز Update v5 را ارائه دهد. اگر تا الان آپدیت ۴ را نصب نکرده اید، دیگر لازم نیست تنها شما آپدیت ۵ را در مسیر نصب بازی نصب نمایید. 

لینک دانلود


توجه : در داخل فایل دانلودی کرک ۴ هم وجود دارد.

دانلود – حجم ۴۳۵ مگابایت 


راهنمای نصب



  ابتدا مسیر نصب بازی و جای که آپدیت آنجا دانلود استخراج می شود را برای آنتی ویروس اعتمادسازی کنید و بعد ابتدا فایل فشرده را دانلود کنید و سپس از حالت فشرده خارج نمایید و حالا بعد از آن شما ۳ تا پوشه خواهید داشت، Crack ، Update و Installer ، که ابتدا وارد پوشه Update شوید و تمام محتویات داخل آن (فولدر update و ۳ تا فایل ) را در مسیر نصب بازی GTA V بریزید و بعد از آن وارد پوشه Installer شوید و فایل اجرای Social Club v1.1.5.8 Setup.exe را در مسیر نصب بازی نصب نمایید و در آخر وارد پوشه Crack شوید و ۳ تا فایل ۳dmgame.dll ، ۳dmgame.ini و Launcher.exe را کپی نمایید و در مسیر نصب بازی Past کنید، چون از قبل به علت کرک های قبلی وجود دارند، هنگام past سوال جایگزین کردن می پرسد، که شما copy and replace را برای همه ۳ تا بزنید تا جایگزین کرک قبلی شوند.

 

آموزش تغییر زبان بازی به سایر زبان های دیگر :

ابتدا فایل ۳dmgame.ini در مسیر نصب بازی خود را پیدا کنید ، بعضی که نشان دادن فرمت تو ویندوزشان فعال نیست، فقط نوشته ۳dmgame که همان فایلی است که گفته شد.
سپس فایل ۳dmgame.ini را با برنامه Notepad ویندوز باز کنید و عبارت زیر را داخل آن در داخل آن past کنید.
حالا فایل ۳dmgame.ini با کد جدید را با زدن دکمه های Ctrl + S ذخیره نمایید و الان باید در بازی در Setting بخش انتخاب زبان روسی ، انگلیسی ، ایتالیایی و … اضافه شده باشد.

[Settings]
ExeName=GTA5.exe
[Language]
;Language=zh-CHT
Language=en-US
;Language=ru-RU
;Language=fr-FR
;Language=it-IT
;Language=es-ES
;Language=de-DE
;Language=ko-KR
;Language=ru-RU
;Language=pl-PL
;Language=pt-BR
;Language=ja-JP

 

نکته :

افرادی که قبلا آپدیت ۴ را نصب نکرده اند و ۱ ، ۲ و ۳ را فقط نصب کرده اند، لازم نیست ۴ را نصب کنند، تنها ۵ کافی است.
آپدیت ۵ بازی GTA V با کرک ورژن ۴ فیکس شده است و کسانی که میگویند کرک ورژن ۵ بدانند آخرین کرک عرضه  شده تا الان ۴ است.